Hamileliğimin ilk 4 ayı çok güzeldi hamile olduğumu bile anlamadım ama sonrasında ağırlarım başladı geçen hafta hastanede yatmak zorunda kaldım 6 gün boyunca enfeksiyonla uğraştım hala ağrı çekiyorum aldığım kilolar, uyku problemi, burun tıkanıklığı da cabası. Doğru dürüst rahat hareket bile edemiyorum. Bebek sahibi olacağım İçin heyecanlıyım mutluyum evet ama çok da korkuyorum acı çekiyorum. Hamile kaldık diye her şeye toz pembe bakmak zorunda değiliz. Yaşam standartlarımız düşüyor bu net bir şey kimse kendini kandırmasın.
Nebyaa