Hamilelik tıpta hastalık olarak geçiyormuş da olur mu öyle derdim. Daha hamileliğin yarısında bile değilim 14. Haftadayim hep ben sağlıklıyım hiç hasta olmam diyorum mide bulantısı mi dersin mide yanması kramplar ağızda dudakta çıkan yaralar kasintilar bayılma durumları mi dersin daha nice niceleri gercekten hastalık olmalı. Çabucak geçsin şu günler de hastalığın en güzel kısmına gelelim. Dogrusu ben hamileligi hiç sevmedim kızlar çabucak bebeğime kavuşmak istiyorum 😪