Kızlar ben de 5+3 günlük hamileyim, tüp bebek tedavisiyle oldu. Bugün sabah lavaboda peçeteye silinirken kahverengi leke geldi. Kasıklarımda ve belimde adet olacakmışım gibi ağrı var ama bu ağrılar transfer olduğumdan beri var. Coraspin, estrofem ve progestan dex sabah akşam göbekten kullanıyorum. Sizce acile gitmem gerekiyor mu yoksa bekleyeyim mi? Çok korkuyorum