Elosh40 amann çokta uzunmuş yahuu😒😒Bende sürekli yattığım için en azından bebek için birşeyler yapıyorum zaman geçiyor, kafam dağılıyor. Battaniye,patik,yelek gibi becerebildiğim kadar, profesyonel değilim tabi 😁Biraz yapıyorum sonra söküyorum tekrar yapıyorum ama başaracağım🤣🤣 Bu hızla ilerlerse doğuma anca yetişir herhalde😬😬