Nebyaa 29+1 iz acilde gecirdim günümü en son doktor yatiralim seni dedi yatmadim :( Başından beri böyleyim her ay herkes doktor da dahil gecer gececk dedi ama gecmedi demekki herkesin hamileligi bir olmuyormuş canim. Prilam kullanıyorum her gece yatmadan önce sanırım bir kaç gün daha devam ederse hastanelik olursam ilacimi degistiricez yada mecburen hastanede yatacağım:(