Sevi_l RaYaRY çok şükür birşeyim yok ama bunda 3 ay önce düşük yaptım o zaman ağrılı bi hamilelik geçirmiştim
Sumeyyebilgi RaYaRY çok şükür benim hiç bir şeyim yok 10 haftalığım sadece çok iştahım açıldı 6 kilo aldım
Arife1126 Sevi_l ya nasıl oluyor bunun ağrısı? Bende yeni hamileyim 23 kasıma randevu aldım onu bekliyorum daha doktora gidemedim ama sağ kasımda ağrı oluyor ara ara bende düşük ağrısı mı diye korkuyorum.
Eda_65 GamzeDurmus bende 9+6 yim çok kötü geçiyor mide bulantısı iştahsızlık kötü koku herşeyden tiksiniyorum 🤢ne zaman geçer bu
Mom38247 prensesim_66 bende 7+1im halsizlik cok istahsizlikda cok fazla en ssevdigim seyleri bile yiyesim yok. Ama bulantim yok cook sukur. İnsAllah en kotu gunlerim bunlardir🤲
Arife1126 prensesim_66 nasıl bi ağrı acaba? Benimde sağ kasığımda bi ağrı oluyor ara ara normal midir acaba?
zeyneplikoglu7 Mom38247 yaa bende oyleyim ne yesem dokunuyor devamlı kusma ihtiyacım var 7+1 de böyle oluyor galiba
Mutluanne19 Mom38247 Bende 8+0 haftadayim iştahim kapandı hiçbisey yemek istemiyorum en sevdiğim şeyleri bile sürekli açlık hissi var ama yiyemiyorum da siz napiyosunuz ben aç olup yiyememekten bunaldım artık ya nasıl ne zaman geçer bu 😭😭😭😭
Minik1Civciv EsraTnrgn benimde öyleydi doktorum ilaç verdi ara ara olsa da hemen geçiyor eskisi gibi değilim çok şükür
Acemiiiianneee Bu 7+5 dediğiniz ne oluyo çoğu yorumda bu artıları gördüm ama anlayamadım 🤦🏻♀️ RefBrs
kardelenakyoll Sumeyyebilgi bende bel haftada iki kilo aldım bugün diyetisyene başladım başka türlü işin içinden çıkamayacağım
2melekannesii___ Sumeyyebilgi Bebislerimiz ayni haftada canim bizde 10+1 olduk. Bir hafta önce kokulara hassasiyetim vardi sabah bulantilarim oluyor ama bu bir hafta da 3 kilo aldim neden anlamadim. Normalde yemek yiyemem ama canım yağlı yemekler istiyo 😂😂 Haftada böyle oluyor sanirim 🙂
KezibanAdak haftadayım 3 haftadır her gün mide bulantılarım oluyor herkes 12. hafta da biter bulantılar diyor. İnşallah öyle olur ama her şeye değer😊
BusePolat Tubilokko Yaa bende 9+2 yim halsizlik ve kabızlık dışında çok şükür bulantım vs yok he bi de yatarken öksüremiyorum ve hapşıramıyorum kasığıma diğer agri giriyo yaşayan var mı bilmiyorum
Tugbaaaaa91 Tubilokko bende 9+2 yim 😍😍 mide bulantım oluyor ama ilaçla çok rahat ediyorum onun haricinde ara sıra hafif sancı girip gidiyor rahim genişleme agrısı imiş 😇 hangi şehir merak ettim
fztfatmazel 12+5 im şuan ama hâlâ kusmalarım ve bel ağrım devam ediyor, en kötüsü de kendi yemeğimi yiyememem🥺🥺
minikdefnemm fztfatmazel bende aynı durumdayım 12+4 🥲 resmen aç yaşıyoruz inşallah biran önce geçer 🥲🥲
Gulenay-18 fztfatmazel çok zor bir durum bende 12+2 oldum kusma yok ama sürekli bir mide bulantısı ve kusacakmış gibi öğürme var kussam belki bir nebze rahatlıycam ama yok birde mide ekşimesi varki oda çok zorluyor ama yinede bir şekilde idare ediyorum Allah yardımcımız olsun kolaylık versin inşallah 🤲🏻☺️