ikizlerin_annesi__ Kızlar 17 haftalığı dün gittiğimde doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu söyledi benim gibi durumda olup eşi yukarı çıkan var mı varsada kaçıncı haftada çıktı ve neler yaptınız
MMmerve_ ikizlerin_annesi__ benımde oyle canım dıkkat et ani hareket yapma 20de falan cıkabılır dıyolar doktoruma sormustum bellı olmaz bebege baglı demıstı
Ceylin680 ikizlerin_annesi__ plasenta previanin 3cesidi var.sadrce birinde yukarı çıkıyor doğuma kadar normalde çıkmaz.daha dün burda 38haftalik sağlıklı dogumyapan bir Plesanta prevua postuna denk geldim.sizdeki hangi çeşit bunu doktorunuzla konuşabilirsiniz daha net bilgi verir.
nur97 ikizlerin_annesi__ bana da aynısı dendi ama ayrıntılı ultrason zamanında düzelmişti hiç iş yapmadım desem yeridir kendini yorma dinlen yürüyüşe bile çıkma demişti doktorum dinledim yemek yaparken bile yorulursan altını kapat biraz uzan demişti ev içinde
ikizlerin_annesi__ Deletedmom_7156 sizin kaç hafta ilken öğrendiniz ? İnşallah çıkar çıkmama durumunda ne oluyor dedi mi doktor
ikizlerin_annesi__ Ceylin680 sadece ğlesanta previa dedi 6. 7. Aya kadar çıkar dedi ama çıkmazsa riskli iste çok kanama yapabilir dedi
Mommy90 SekerAnne Marjinalis çıkma ihtimali en yüksek olan versiyonu bildiğim kadarıyla çünkü rahim ağzını tam kapatmamış oluyor.
SekerAnne Mommy90 ön duvarda , şu an Rahmi kapatmıyor ama rahme yakın …inşallah ya 🤲🏽Ben zaten sezaryen olacağım ilk doğumum sezaryen ama risk korkutuyor insanı
Mommy90 SekerAnne Benim totalis tamamen kapatıyormuş. Benim de ilk doğum ve sezaryen dedi doktorum. Hayırlısıyla kolayca sağlıkla atlatırız inşallah
ikizlerin_annesi__ Mommy90 ya benimde boylamda ilk doğumum ben sezerynada razıyım yeterki başka sorun çıkmasın
Papatya-Kokusu Mommy90 Bende totalisim ikinci doğumum sağlıkla doğuralım inşaAllah kaç haftalıksınız kanamanız oldu mu hiç
sedacelikss Benim de tamamen kapatıyordu çok şükür 22.haftada yukarı çıktı,dr 30-32ye kadar yukarı çıkabilir demişti
ikizlerin_annesi__ sedacelikss ayyy darısı bizim basımıza inşallah hepimizin tez zamanda çıkar ? Ekstra birsey yaptınız mı kendiliğinden mi çıktı
sedacelikss ikizlerin_annesi__ inşallah çıkar sizin de, burda ayaklarınızı uzatıp mümkün olduğunca yatın denmişti ben de bol bol yattım sadece
SekerAnne ikizlerin_annesi__ ameliyat biraz riskli oluyormuş kan kaybı vs bi de hamilelikte kanama olayları