Rose91 Aminn canım cümlemiz bebeğini sağlıklı şekilde kucağına alsın inşallah
Ama genetik kilo diye bisey de var
Anne baba iri yapılı değilse minyonsa bebek de öyle olucak mecburen
Yeterki sağlıklı olsun
Benim de kızım 2 haftadir boyu 46 cmde kaldı kilosundan yana sorun yok da. Eşim uzun ben uzunum neden 46 cm de kaldı diye üzülüyordum. Sonra dedim kendi annem kısa kayinvalidem kısa
Belki onlara çekti diye düşündüm. Sağlıklı olsunlar yeter
Doğunca nasıl da hızlı büyücek görürsün 😇