Yasemin123-2 benim bugün 10.günüm canım. İlk 3 günüm kötüydü halsizdim ve sürekli terleme vardı. Çok sık banyo yapıp üşütme. Terlemen olursa kurutma makinasıyla kurulanıp üstünü değiştir biz öyle yaptık hep. Ama geçiyo üzülme bizimki delta varyantıymış 14 gün karantina dediler. Meyve ye bol bol su iç coook geçmiş olsun