Yasemin123-2 15 haftalik ikiz hamileyim ve bugun korana oldugumu ögrendm. Hamilelikte geçiren varsa yazabilir mi nasil geçti neler yapti. Aşiri korkuyorm
Ozlemflz Yasemin123-2 ben geçirdim canım 11.günüm korkacak birsey yok. Bol bol vitamin al su iç duş al iyi geliyor. İştahsızlık tat koku almama yaşıyorum ben. Halsizlik arada üşüme titreme oluyor parol alınca uzanıyorum kendime geliyorum.
RefBrs Yasemin123-2 çok geçmiş olsun. Öncelikle yapmanız gereken moralinizi yüksek tutmak. Doktor bana direk bunu söyledi. Ben şükür hafif atlattım son 2 günüm kaldı. Bol su , meyve ve ballı süt ile geçirdim.
burcuruli Yasemin123-2 canım duş alırken çok sıcak su ile almamaya çalış o buhar ile ciğerlere inme ihtimali oluyormuş bana doktor öyle söylemişti bilgin olsun Çok çok geçmiş olsun
Yasemin123-2 Ozlemflz çok teşekkür ederim ben de sizin dediklerinizi yaşiyorm ekstra o kadr çok bel agrisi ve eklem agrisi yaşiyorm ki 2 gündr uyku nedr bilmiyorum
Yasemin123-2 RefBrs saolun bende zorla da olsa meyve yemege çalişiyorum yedigim herseyi çikartiyorm ama sirf bebişlerime biraz gitsin vitamin diye zorluyorm
Ozlemflz Yasemin123-2 uykular haram oldu malesef hayırlısıyla atlatalım da rahat uyuruz inşallah. Allah şifalar versin. 🙏🏻
Mervemrym Bende 20li haftalarımda geçirmiştim kan sulandırıcı iğne yazmıştı hemen doktor kan pıhtılaşması yapıyo çünkü covid birde C ve d vitamini takviyesi
Yasemin123-2 Mervemrym bana da yazdi ama kullansam mi bilemedim bitane youplus c vitamini yazdi. Ecopirin pro diye Bi hap bide aspirin yazdi. Vitamini kullancam da digerlerini kararsizim
Elfvli Yasemin123-2 ben 35 haftalık hamileydim. Gecen sene geçirdim. Ağırdı benim ki. Tavsiyem bol.bol sağlıklı ve düzenli beslenin Sivi tüketimine dikkat edin. Protein sebze meyve yiyip.dinlenmeniz gerekiyor. Başka bir çözümü yok.
Yasemin123-2 Elfvli doktorumda böle dedi dikkat ediyorum elimden geldigince meyve ve sebzeyi bol yemege çalişiyorum