FerdaElmaBilen her şeyin uygunsa bence normal.dogum yap derim. Bende sezaryenden korkuyorum 40+3 te bekliyorum 4 kilonun üzerinde bebeğim . Ilk defa anne olacağım
. Aslında normal sakıncalı olabilir benim icn bebek iri çünkü ama çok korkuyorum sezaryenden 😢 bebeğinin kilosu falan ıyi ise hiç korkma bence.