FerdaElmaBilen Hergün en az 40 dk yürüdüm ve 30. Haftama kadar da hep çalıştım normal Doğum olsun diye hareketler yaptım ama pelvis kemiğim dar olunca bir ise yaramadı arkadaşım gönlün nasıl istiyorsa öyle yap doğumunu hepsinin kendince zorlukları var bence, kimsenin kötü tecrübesini de dinleme ben öyle yapıyorum 😉