Gozde08 Esmakks kontrol için çağırdı doktorum. Zaten normal kontrol zamanım gelmiştii. Pazartesi gidicem. Neysee pozitif düşüneyim 🥰 teşekkür ederim
Esmakks Gozde08 tabiki pozitif düşünün düşünceler gerçekten çok önemli☺️ Hiçbir sıkıntı yok allahın izniyle