Gozde08 Kızlar düşük tehlikem vardı progestan fitil kullandım 1 haftadır bıraktım. Normal akıntı oluyoduu sarı sarı fitilden dolayı ama bide şeffaf bi su gibi akıntım oluyo peçete koyuyorum takip içinn bu su gibi akıntısı olan varmı hiçç.
Gulsumelif Gozde08 peçete kullanmayın enfeksiyona sebep oluyor düşük riskinde de enfeksiyon tehlikeli günlük pes daha iyi olur diye düşünüyorum ilk başlarda olmuştu bende de
Gozde08 Fulyaaa1 21. Haftamdayımm baktım okudum ama şeffaf akıntı rahim genişlediği için falan diyo ama korktum yani. Acaba kese suyu falan mı diye
Fulyaaa1 Gozde08 bende 23 m bende de olmustu o haftada ama doktor normal olduğunu söyledi bi sorun olmadı
Gozde08 Gulsumelif aa bilmiyodum ne bileyim peçete herşeyi gösterdiği için kullanıyorum en baştan beri. Dikkat ederim teşekkürler
Serpiloral Gulsumelif doktor günlük pet önermiyor peçete kullanılabiliyor bide pamuklu çamasur ütülenmiş
Gulsumelif Gozde08 ne demek kendimde de çok enfeksiyon sorunu oldu doktor söyledi 🙂 inşallah atlatırsınız bu günleri
Civcivim000 Gozde08 günlük pedin terletip daha fazla enfeksiyon yaptığı söyleniyor doktorunuza danışmadan denemeyin bence
Civcivim000 Gozde08 en iyisi pamuklu çamaşır ama ben de huzursuz oluyorum biraz ıslandığı zaman ya peçete koyuyorum ki onu fa yapmayın diyorlar ama arada yapıyorum valla ya da kare bebek pamukları oluyor ya gratiste falan da var kalitelisine gerek yok yumuşacık oluyorlar onlardan kullanıyorum varsa elimde
Gulsumelif Serpiloral evet iç çamaşırı ütülü pamuklu olması gerekiyor dedi zaten ama peçete de daha çok mikrop olduğunu söyledi hastaneye yaticak duruma kadar gelmiştim 1 aydır kullanmıyorum enfeksiyonum düştu hoş ben günlük ped kullanmadım sürekli değiştirdim iç çamaşırımı
Esmakks Gozde08 bende Protestan kullandığımda aynı şekilde su gibi akıyordu doktor normal dmeişti ama bıraktıktan iki hafta sonra tamamen geçti
Gozde08 Civcivim000 yok yok araştırdım Çokta sağlıklı değil günlük ped. Kağıt havluyada bişey demedi doktorum