Cerenayyildiz normal bence kasma filan diyorlar ama sonuçta o da elinde olan birşey değil. Bence herkesin agrima derecesi de farklı oluyor. Ama ben kimden duyduysam acı veriic birşey.tabu açılma iyiyse acımıyor pek.e doğum sırasında artık 9/10 cm ve üstelik o sancilardan dolayı bebeğin çıkısi hiç acı vermiyor hissetmiyorsun bile.