ilknurd_98 ben de 37+1 de yaptırdım dün benim de çok acıdı ya dr sıkma kendini kasma dedi ve devam etti çatın iyi normal doğuma engel değil de ben de aynı şeyi düşündüm doğumu nasıl yapıcaz daha çatı da bu kadar canımız acıyor ve muayneden sonra benim uzun süre kasık ağrım oldum ve hala genital bölgemde hafif ağrı var😞