Annem kardesimi 41 yasinda dunyaya getirdi. Erken dogumolmadi tam zamaninda oldu . Butun testler yapilmisti hatta karnindan sivi falan bile bakilmisti yasi ileri oldugu icin . Neyse hersey cok sukur iyiydi . Sancisi oldu dogum yapti annem hemsireler geldi bebegi getirirken bu bebek down sendromlu dediler gozleri cekik vs . Hatta doktorda dilinin altinda perde varkestirin yoksa konusamaz dedi. Agla agla canimiz cikmisti . Biz ne ameliyat yaptirdik ne baska bisey. Down sendromuda cikmadi dilindeki perdedekendinden yokolmustu. Yani malesef %100 ortada bisey yokken bile yuzune bakip dogumda boyle soyluyolar bazilari. Sinir oldugumuzla uzuldugumuzle kalmistik. Cok sukur hicbisey cikmadi suan 13 yasinda. Yani sizin bebeginizde suphe varmis kesin dememislerde iyi dusunun iyi olsun