Sizin korkunuzu çok iyi anlıyorum ona her koşulda yetebilirmisiniz gibi bir korku vardır zaten çok küçük yaşta özel eğitim almaya baslicak ama en önemli eğitim evde. Aynı okul gibi evde de o özveri olması gerekiyor. Malesef toplumumuz bu konuda çok geri kafalı. Allahım inşallah bir yanılma payı vardır eğer yoksa da Allah’im size ve eşinize güç kuvvet versin. Umarım hakkınzda en hayırlısı neyse o olur