Fehime16 kesinlikle bi de şu yönden şanslı oldum hep Suriyeli vardı tek Türk ben miydim bilmiyorum odalar tek kişilik kimseyi görmüyorsunuz elbette tek başınasınız odada ebe geldi Türk müsün diye sordu ilk evet dedim Aaaa türkmüş dedi kendini tanıttı falan öyle sohbet ettim sanırım ondan diyorum bire böyle yaş olarak genciz siz onlara ne kadar iyiyseniz onlarda size öyle ben hep tatlı ve güzel konuştum sadece sancılarım çok sıklaştığında biraz eziyet ettim ama onara alışmışlar sorun olmadı