Sizlere en büyük önerim sancılarınız başladığında hemen hastaneye gitmeyin.İnanılmaz gergin bir ortam oluyor.Benim doktorum kasılmaların 5 dakikada bir olduğunda gel demişti.Akşam 8 gibi çok hafif sancılar başladı.Hastaneye gece 1 de gittim.Gittiğimde açıklığım 6 cm olmuştu.02.46 da kızım kucağındaydı.