seda_94 SerraveAnnesii neler yiyorsun tatlı ekşi canım bende hiç bulantı tiksinme yok erkek diyorlar ama kız hissediyorum 13 Aralık randevum
Yalcnnaysgll seda_94 ilk kızımda aşırı tatlı yedim şimdi 2. Kızıma hamileyim turşuyu şişe şişe yedim tatlı ekşiyle alakası yok canım vücut neye ihtiyaç duyarsa onu istiyo gönlünce olur inşallah 🌸🙏🏻
SerraveAnnesii seda_94 Ben genelde hep tatlı yiyordum erkek hissediyordum kız oldu 😂 bence onunla alakası yok Ya
Ozdenhnm seda_94 aklım daha çok ekşi ve acıdaydı şuanda 33. Haftadayız bu haftalar da da tatlı çekiyor canım
MelegimibekliyorumM seda_94 7.aya kadar hiç aşermedim 1 aylık falan Bi aşerme sürem oldu o zaman da hep tatlı istedi canım. 😀
Derya2867 seda_94 ilk 3 ay hiç kusmadım muz ve mantardan tiksindim ekşi aşerdim şimdiyse tatlılara aşeriyorum ve bir kızım oluyor 😂
Seymaben seda_94 ben 19+1 haftaligim bu zamana kadar bir kere bile ne bulantı ne kusma ne bı tiksinme hiç birşey yaşamadım kız bekliyorum🥰
Elfvli seda_94 evet öğrendim 😁 3. Kızıma hamileyim. İlk hamileliğim sadece aşırı bulantı ve kusma ile geçti. Diğer ikisinde hiç bulantı kusmam olmadı.