o1anneadayi Glser ne güzel valla simdi hamilelikler zorlaşmış özellikle annelerimizden duyuyorum ne kadar kolaymış doğurmak simdi sürekli bir risk var
o1anneadayi minnakanneeee az kalmış annesi az daha sabret dogurduktan sonra karninda olduğu günleri ararsın diyorlar 😅🥰
MineG o1anneadayi gönül normal doğum istiyor ama lakin sonunda ne olur bilemiyorum :) inşallah sağlıkla normal doğum olur herkesin gönlüne göre olsun 🤗
ege_ayaz_mom o1anneadayi aynen az kaldida bir an evvel şafak doğan güneş demek istiyorum ahahaha😅😅😅 hayırlısıyla o günüde görürüz inşallah 🙏🙏
Mltm07 o1anneadayi çok korkuyorum arkadaşım doğum yaptı yanına gittim o emzirmede çektiği acılar doğum sonrası görünce çok etkilendim spor yapacağım bol bol zaten😰
o1anneadayi Mltm07 bende hiç hareket edemiyorum ya şansa havalar da soğudu yürüyüş falan hak getire sanırım bende dogururken bu yüzden zorlanacam
o1anneadayi MineG Amin amin canım inşallah kolay bir normal doğum yaparız bende normal olmasını çok istiyorum
o1anneadayi Busra2013 oh az kalmış senin de ikili rakamlara insallah tekliye de cabucak hayırlısıyla düşeriz 😅
o1anneadayi Tuba0621 ohhh masallah ya ayyy ben bile heycanlandim 8i okuyunca rabbim sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin kuzum 🥰❤