_rabia2109 Kızlar an itibariyle 40+2 oldum ama bebek hala kanala inmemiş hiçbir sancım açılmam falanda yok herşeyide yapıyorum, ne yapmam gerek benimle aynı durumu yaşayan varmı iyice stres yapmaya başladım
_rabia2109 _rabia2109 doktorum sezaryen olabilirsin günün doldu dedi beklemelimiyim sizce kanala inmesi ne kadar süre alır
Alvindmrkl _rabia2109 bana kanala inmedi demedi ama onu yarın sorayım bi hiç belirti sancı yok en geç pazartesine bekleriz dedi
Alvindmrkl _rabia2109 bebek erkek mi kız mı benim kız senle aynıyız demek sağlıkla doğursak bebişleri dua edelim🥲
_rabia2109 Alvindmrkl erkek benim bide kız çocukları için erken gelir derler :) Amin inşallah bir an önce gelsinler
_rabia2109 ikimelekannesii22 aynı bende öyle düşünüyorum ha üç gün önce ha üç gün sonra hiçbişi farketmez
Alvindmrkl _rabia2109 kanala inme diye bir şey yok dedi öyle olsa doğum başlar dedi sancım da yok bu gün dedi pazartesi sabah gel suni sancı verecek 🥲
Zeytinlimon _rabia2109 canm 40+4 aynı durumda sayılırım 1 cm açıklık çatı muayenesinden beri ilerlemedi.yarın kontrolum var pzrtesine kadr olmazssa 40+6 da suni ile başlatılacak inşallah açilmam ilerler🙏🏻🙏🏻Plates yapıyorum yürüyüş merdiven inip çıkma ilişki..hiç biri ilerletmedi nişanım geldi 38+4 de hala doğum yok😭
_rabia2109 Zeytinlimon aynı bende öyle valla senin ne güzel açılman falan olmuş suni sancıyla başlatırlar bende hiç açılma yok
_Aysgll_ Zeytinlimon Nisan geldikten sonra hemen doğum olmuyor dimi.Bende de akıntı şeklinde peceteye silinirken bişey geldi ama anlamadım nişan mi değil mi. Salı günü kontrolüm de 40 haftalık olduk tam 🙈 1 cm açıklığın var demişti hafta başında kontrolde doktor
Nazi_Agayeva98 Zeytinlimon ya ayni durumdayiz mende 40+3 oldum hic bir belirti yok belim cok agriyor bir tek baska bir weyde yok yarin muayinem var
MinnieMouse _rabia2109 riske atmaya gerek yok bence suni sanci ya da sezaryen dusunmelisin. Bekledikce risk almis olursun.
_rabia2109 MinnieMouse aynen öyle canım ah bu çevre yokmu her ağızdan bi ses yok bekle bişi olmaz derdindeler
Alvindmrkl _rabia2109 kanala inme diye bir şey yok kanala inse zaten doğum başlar dedi bu gün doktor pazartesi gel suni sancı ile yapacağız beklemeyelim dedi 40+5 olacak pazartesi
Zeytinlimon _rabia2109 canm 1 cm açilma suni de ilerlemez diyen çok kişi var suni çekip sezaryene dönmesinden korkuyorum hayrlısı olsun hepimiz için🙏🏻
duygu_ozgenc _rabia2109 3 cm acikligim vardi sancılarım vardi hastaneye yatisim yapildi o an suyum gelmisti suni sanci verdiler bebek baya yukardaydi 21 saatte dogum oldu 8 cm den sonra ikindim asagi indi dogum oldu 4 kiloya yakindi kilosu
_rabia2109 duygu_ozgenc maşallah benim maalesef 1 cm bile açıklığım yok suni alırsam çok çekerim gibi 😐