Nurss34 kim ne derse desin şuna inanıyorum ki bu ay hamile kalmak için ilişkiye giriyorum demediğin an, yani oluruna bıraktığın an hamile kalıyorsun. Kendimde de yaşadım, çevrem de de çok duydum, doktorumda ilk bunu tavsiye etti. Yani psikolojik olarak kendini ‘hamile kalmak için’ olarak şartlamaman gerek 😍☺️