Ya gerçekten çok üzüldüm rabbim size sabırlar versin ben burda o kadar çok okudum ki 40, 41 haftalarda kendiliğinden doğum yapanlar özelde doğum yapmaktan çekinir hale geldim sezaryene alıyorlar hemen sancım gelirse, suyum gelirse evde çekerim gibi saçma düşüncelere takıldım ama bu ara o kadar çok sizin gibi acıklı hikaye okudum ki bebeğin kilosunu önemsemeden normal doğum yaptırıp bebeğin omzu çıkanlar, haftayı uzatıp bebeğin kakasını yediği doğumlar.. gerçekten iyi bir doktora gelmek çok önemli ve evet kaderinizde bu acı var ama ihmalkarlık asla yok sayılamaz Allah size sabır versin acınızı derinden paylaşıyorum….