dygacng otmrbhr inşallah öğrenirsin doktor ve makinadanda fark ediyo heralde 12. Haftalarda tahmin alanlar oluyo
iremcannn1907 otmrbhr canım 9. Aydan merhaba 🌞 şimdiye dek tek bir sıkıntı yaşamadım, oğlum beni hiç üzmedi. Ağrı nedir bulantı nedir bilmem 🧿🙏❤️
Oguzmine otmrbhr 13+2 de öğrendik biz 😊 Ondan 2 hafta önce doktorum tahminini söylcekti istemedim snrasınds gittiğimizde söyledi 😇
dygacng otmrbhr ben önce devlete gitmiştim ben sormadan lafı agzıma tıkadı benim makinam kötü cinsiyeti hiç sorma diye biraz doktorlada alakalı hastanenin donanımıylada
Oguzmine otmrbhr Ben özele gidiyorum Kendi gebelerimden de duyuyordum aynı zamanda hemşireyim bence devlettekiler söylemiyor onların cihazları o kadar donanımlı değil sanırım
Tazeanne0134 otmrbhr gerçekten 2 veya 3.hamilelikler hem daha zor hem daha hızlı geçiyor bence 😂😊🥰 ama çok şükür bugünüme Rabbim evlatlarımın hatta tüm evlatların canını sağ etsin inşallah canım
Cemre07 Gulum_servet9 ya acilde bakıyorlar mı ultrason var mı ? Ben biraz pinpirikliyim bazen hiç olmayan bişeye takılıyorum korkuyorum. Kendi dr ulaşamayacağım zamanlarda en çok da
Cakmak12 İkizlere hamileyim 15.haftamızdayız mide bulantısı ve kusmayla geçiyor yine de buna şükür başka sıkıntımız yok
Sedauzun otmrbhr sağlık çalışanıyım öğrendiğim günden beri çalışıyorum son haftalarım hala da çalışıyorum (Maşallah diyim) 😅hiç kasmadım rahat rahat çalıştım + yürüyüş pilates falan da yapıyorum sakınmadan devam ettim 🙏🏻