otmrbhr ilk gebeliğimde benimde öyleydi 🥰 hiç sorunsuz geçti ama kuzum 36 haftalık doğmuştu şükürki bi sıkıntı olmadı şuan 3 yaşında 😍 şuanda kızıma hamileyim başından beri enfeksiyon düşük riski böbrekde büyüme derken 30. Haftamıza geldik şükür ☺️ Sağlıkla ve zamanında alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah🤲🏻