Bade88 Deletedmom73711 ben de gördüm çizgiyi. Çok silik. Emin olun bişey olmayınca çizgi falan çıkmıyor. Hayırlısı olsun hakkınızda.
Deletedmom73711 Bade88 İnşAllah çok teşekkür ederim. O kadar çok test yaptım ki bu zamana kadar negatif olduğu hiçbir ay yalancı çizgi görmedim şimdi görünce bir garip hissettim ve merak ettim aynı durumu yaşayanlar var mı diye. Rabbim bekleyen kimsenin kucağını boş bırakmasın…🙏🏻💖
Loveis16 Deletedmom73711 Boş yere umutlandırmak istemem ama çizgi görünüyor ve hamilelik yoksa 5 dakika içinde o çizgi asla çıkmıyor
Deletedmom73711 Loveis16 Pazartesi yeniden testi tekrarlayacağım, duruma göre güncellerim burayıda. İnşAllah dediğiniz gibidir, miniğim benimledir…❤️
berram41 Canım hayırlı olsun var bende bu sekilde ogrendim hatta yok dıye adet gunumu bekledim adet gunü tekrar yaptım test bu sefer kıpkırmızı cıktı onada guvenmeyıp kan verdım bana doktor hamilesin dedı 😂😂😂😍
Dilara69 Deletedmom73711 hamilesinjz bence … ovulasyon yapmayıp takmadiniz mi bu ay ? Bende artık gün aşırı planlıyoruz stressiz
Deletedmom73711 Dilara69 Ovulasyon testini sadece 1 ay denedim yumurtlama+pik gördüm ve öyle iyi değerlendirip öyle umutlandım ki sonra negatif sonuç alınca bu kadar stres yapmaktansa gün aşırı değerlendiririm onun stresi daha az olur dedim.😬 Şu an hamile miyim değil miyim bilmiyorum ama.🤷♀️
Dilara69 Deletedmom73711 bana kalırsa hamilesin.. benimde öyleydi düşük yaptım ve daha hamile kalamadım ovulasyon testine taktım stressiz olcak sanırım 😅