Deletedmom73711 Hepinize selam kızlar buralarda yeniyim, bende uzun zamandır sabırla anne olmayı bekliyorum. Reglime 7 gün var ama sanırım yumurtlamam erken oldu gün aşırı değerlendirdiğimiz için takip etmedim. Bugün bir hisle test yaptım ve 5 dakika içinde incecik bir çizgi belirdi. Bu şekilde hamileliğini öğrenen var mı? Merak ettim. Çok az heyecanlanmış olabilirim.🤭 https://imgyukle.com/i/kmfpIq
Loveis16 Deletedmom73711 İnşallah hamilesindir 🙏🏻 Ben fotoğrafta görünmeyen o kadar ince bir çizgiyle öğrenmiştim flaşla zor görüyordum. 🙋🏼♀️🙋🏼♀️
Tezcansadulla Deletedmom73711 canim var gibi hadi insallah bakalim 2 gunde tekrarla koyulasirsa zaten vardir allah nasip etsin insallah
Deletedmom73711 Loveis16 Ya umut oldunuz. 1 kaybımız ve 1 kimyasal düşüğüm var. Öyle bir heyecanla bekliyoruz ki güzel bir haber almayı..💖
Loveis16 Deletedmom73711 Boş yere umutlandırmak istemem ama çizgi görünüyor ve hamilelik yoksa 5 dakika içinde o çizgi asla çıkmıyor
Deletedmom73711 Amineninannesiii Pozitif mi emin değilim ama inşAllah öyledir, çok heveslenmek istemiyorum regl bekleyip kan vereceğim. Yine de dayanamayıp test yaptım.🤭💖
Ozlem0133 Hevesini kırmak gibi olmasın canım gebelik yok gibi sen adetin geçince yine yap bence böyle çıkmayabiliyor bazen olmadı kan testi ver öyle kesin sonuç alırsın inşallah hamilesindir ☺️
Deletedmom73711 Ozlem0133 Evet zaten regl bekleyeceğim, bir anlık hisle yaptım. Daha önce olumsuz tecrübelerim olduğu için zaten doğurana kadar heveslenemem herhalde olsa da.😬💖
Ozlem0133 Hevesini kırmak gibi olmasın canım gebelik yok gibi sen adetin geçince yine yap bence böyle çıkmayabiliyor bazen olmadı kan testi ver öyle kesin sonuç alırsın inşallah hamilesindir ☺️
Mihriballim Valla ekran parlaklığını yükseltip baktım bence var 😀🙈 demiştin dersiniz .ahada buraya yazıyorum
Deletedmom73711 Plllvr111 Ya Allah bağışlasın, sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun. İnşAllah vardır, hayırlısı.🙏🏻❤️👼🏻
Umutduru Deletedmom73711 Adetine 7 gün varken bu şekilde çıkması çok normal.Heveslendirmek istemem ama.bence var gibi benim de 5 gun varken normal testlerde kopkoyu cıkmıştı.2 gün sonra testi tekrarla canım.İnşallah hamilesindir.🙏🏻