962301 Mihriballim bizim de yarın kontrolumuz var inşallah cinsiyeti kesinleşecek tabi gösterirse 16 haftalığız🤗
Civcivinannesiii Mihriballim bizde yarin gidecez allah izin verirse cok ozledim kalbini dinlemeyi bebisi gormeyi insallah saglikla buyumustur yavrum Gozyasım pıt🥲🥲
rgk Mihriballim bugün görüştük ama yüzünü göstermiyor, 8 hafta oldu. doktor artık hiç göstermez dedi 36. haftadayız😂
Selver07 36 hafta 🌸 Bugün gördüm 2650 gram 🙄 4 aralıga gün aldık bakalım hayırlısı sağlıkla alalım kucağımıza ☺️
Mihriballim 962301 hadi bakalım bize de haber verin ☺ bizde 17+2 kız dedi doktor ama yarin bi daha bakar herhalde 🙈
962301 Mihriballim veririm inşallah bize de ikili test zamani kiza benziyor demişti yarın inşallah netleşir
962301 Mihriballim bizim bebek nazlı çikti göstermedi kendini kapatmiş bacaklarını açmiyor cinsiyet öğrenemedik Siz gitiniz mi doktora?
Mihriballim Civcivinannesiii yaa 😌 okurken bile aglayasi geliyor insanın ah bu hormonlar 😀🙈 güzel haberlerle gelin inşaallah gerçekten çok özlüyor insan vakitte geçmiyor sanki 😐
Civcivinannesiii Mihriballim ayyy insallah canm 🥰 cidden yaa zaman gecmiyo hele bugun durdu sanki yatiyorum uyuyamiyorum heyecandan ahahahhaha Cok duygusal etti beni bu hormonlar yarinda bebegi gorunce aglarim kesin 🤣🤣🤣
merakliblog 30+5 bugün gördüm bebeklerimi. Maşallah büyüyor boncuklarım, sağlıkla gelsinler inşallah hepimizinki
Mihriballim FusunF 😀 ay yerim onu bu haftalarda yüzünü yakaladı yakaladı 34 den sonra hele sığmıyor yanaklar ultrasona 😀🙈
Yarenagat 38 haftalik olduk, bugun gorduk ama yuzu artik donmus doguma hazir oglum sag saglim gelsin artik son gunler hic gecmiyooor
Mihriballim Yarenagat hadi inşaallah sağlıkla huzurla gelsin minigin son zaman değil günler saatler gecmiyor☺