Nazendehanim altintaslar şöyle söyleyeyim boş gebelikten kürtaj olduğumda patoloji ye yollandı ve bir şey çıkmadı . Anladikca cevap veriyorum ondan parça parça oldu biraz
altintaslar Nazendehanim Hmm ama sizin patolojiye yollanmış mol gebelik çıkmamış zaten🌸 Şimdi onun olacağını sanmıyorum. Çünkü bhcg çok yükseliyor mol gebelikte
Nazendehanim altintaslar anladım canım çok geçmiş olsun , inşallah değildir doktora gittigim günden beri akıntılarım başladı vajinal muaynedendir diye düşünmeye çalışıyorum
Nazendehanim altintaslar tanıdık vasıtasıyla kadın doğum doktoruna sorduk ,mol gebelik olamaz dedi belki kürtajdan sonra rahim yapisikligi olmuştur rahim filmiyle bir şey daha cekilmemizi önerdi , haber vermek istedim 🌸