Merhaba hanımlar , 2 düşük sonrası bazı testleri yaptırmak için doktora gittim.Vajinal muaynedeki rahimde kese gibi şeyler göründü.Bunun gebelik geçirdiğim için de olabileceğini farklı bir sebebi de olabileceğini söyledi . Beta HCG testi istedi , beta 15 çıktı , mesai dışı olduğu için doktora ulaşamıyorum . Bilgisi olan var mı mol gebelik olabilir mi yoksa kürtaj olduğum için değerlerim sifirlanmamis olabilir mi