Fadime3543 Geçenlerde yine burda denk gelmiştim arkadaş hiç memnun değildi içini elyafla doldurup direk dikmişler hiç memnun kalmadığını söylemişti bende ondan size söylemek istedim tabi yine siz bilirsiniz ama görüntü yanıltmasın 💐☺️ Ben yastık ve kapı süsünü soner süs bebek sayfasından ayrı olarak yaptırdım daha güzel ve şık bakın isterseniz 🥰