Tazebirannee Merhaba kızlarr 🎈 oğluşuma isimli hastane çıkışı seti yaptırmak istiyorum aranızda yaptıran, yaptırdığı yerden memnun kalıp öneren var mı? ☺️🛍
bebegimizibekliyoruz1 Tazebirannee madre bebe var Instagramda çok güzel ismi kesinleşse ben de ordan yaptırıcam 34 oldum hala isim kesin değil 😂
Fundabshn Tazebirannee Madre bebek sayfasından yaptırdım gayet uyguna hem site hem instagram adresi var bakabilirsiniz ben gayet memnun kaldım 🥰
Fundabshn Fadime3543 Sanırım 185 veya 195 tam hatırlamıyorum sitesinden bakabilirsiniz 10lu set ben sadece isimli olan kısımları çektim 😂 Sadece tavsiyem yastıklı olan seti çok beğenilmemişti onu yaptırmayın derim ya böyle 10lu yada hatıra kalsın isterseniz normal isimli tulum şeklinde var o şekildede bakabilirsiniz 😊💙
Fadime3543 Fundabshn çok teşekkür ederim ama yastıklıda fotoğraflarda çok güzel oluyor birbuçuk yaşında oğlum var onun setinde yastıkta vardı
Fundabshn Tazebirannee 185 veya 195 galiba tam hatırlamıyorum 7 gün sonra elimde olmuştu sayfadan fiyatlarına bakabilirsiniz 💐 Madre bebek
Lulikli Ben de madre bebekten tavşanlı tulum ve isimli battaniye yaptıracağım canım gerçekten kaliteli görünüyor ☺️ Tazebirannee