f_y3360 Allah yardımcın olsun ben de gurbetteydim ilk doğumumda ve yalnız olmamak için kaynanamın evine geldim şimdiki aklımla keşke kendi evimde olsaydım diyorum bana gerçekten çok iyi baktı sağ olsun ama yeri geldiğinde de lafı edildi onunda dışında eşim yanımda olamadı lohusa halimde bir başıma hissettim kendimi. Annemin evine de gitsem eşim yine olmayacaktı Önce annen gelsin sonra kayınvaliden gelsin ya da tam tersi nasıl müsait olurlarsa. Doğum sonrası zaten evinde olacaksın eşin yanında olacak birlikte düzeninizi ayarlarsınız