Kızlar annemgil tokattalar ve kayınvalidem fil mersindeler biz Balıkesir deyiz. Doğumun ne zaman olacağını bilmiyoruz 36+4 teyiz ve birden sancım gelse doğum yaptığım gece yanımda kimse kalamayacak. Yol mesafesi çok ve iki tarafında kendince haklı sebepleri var . Annem ben ne zaman gel dersem gelebilecek ama 10 gün izin kullanabilecek sadece. Devlet hastanesinde doğum yapacam ve eşim yanımda kalamayacak. Benim gibi olup tek hastanede kalan oldu mu 🙄 napacağımı bilemiyorum .