newbabyno2 şöyle oldu bizim,bebeğimizde folikasit eksikliğinden kaynaklı gelişim sıkıntısı vardı,bel kısmı gelişmemişti açıktı ve git gide elleri ayakları yamuluyordu. Sonlandırma kararı verildi,hastaneye yatışı yapıldı,suni sancı verildi,vajinadan açılma desteklemesi için bir ilaç verildi. Daha sonra normal doğum ile doğdu,bebeği teslim aldık biz defnettik canım