Ozlmm_1 24. Haftada ayrılabiliyoruz pandemiden dolayı ama ben ayrılmadım. Doğum izni 32-37 arasında oluyor, çalışabilir raporu alınıp devam edilebiliyor.Ben aldım raporu şu anda 34 ü bitirmek üzereyim haftaya büyük ihtimalle çalışamaza çeviririm yoruldum çünkü :)