Defnecimm Seymaben aşermek değilde canım sürekli greyfurt yemek istiyor. Sanki onu yediğimde herşey daha iyi olacakmış gibi geliyor 😀
Ozlem2904 Seymaben karpuzda cok degilde hurmayi bulamayinca canim cok sikilmisti ruyamda bile gordum sonra her onume gelene sordum ne zman cikar diye 😂😂
[silindi] patilibalik bende deli gibi aşeriyorum deyip gece yarısı kocasını gönderenlere inanmıyorum valla ne yalan söyleyim şımarıklık gibi geliyo kendim aşermediğim için herkes abartıyo gibi hissediyorum 😂
Seymaben patilibalik kız öyle bisiy yok yemezsek ölmüyoz 😅😅o tamamen simariklik o anda varsa yiyoruz yada daha sonra tekrar aklımıza gelirse disardaysak alıyoruz
Seymaben [silindi] ay aylar önce bi post vardi. Kadın çilekli dondurma istemiş gecenin 3 ünde kocası çıkıp almamış bulamam diye 😅😅adamı öldürmeyi planlıyordu almadı diye 😅😅😅😅
Seymaben patilibalik tutupta 3 de 4 de gönderme adamı bisiy isterse canin😅😅peşinden senide götürür çünkü kış geldi valla donarsin
Seymaben bilmemkiii bu toprak kum olayı demir eksikligindenmi ne oluyormuş herhalde bana çok değişik gelmişti baktirdinizmi bu duruma🤔
Crcs Seymaben 10 küsur yıldır kola içmiyordum deliler gibi istedim. Cevize bayılırdım yemek için zorladım olmuyor. Çocik şimdiden sağlıklı sağlıksız olayını çözdü 🤯
Seymaben Crcs bende kola ve kahve içmeye bayılırdım tek bunlardan tiksindim özellikle kahve bu nasıl olabiliyo ya😅😅😅 resmen bebek kendi sevmediği şeyleri bizede kullandirmiyor