SgeceC Mozarella çok güzel bir isim bayıldım insanlar farklı şeylere biraz kapalı siz begendiyseniz koyun farklı kimse unutmaz🌺
Lulikli Mozarella bence çok hoş. Söylendiğinde de tınısı güzel geliyor. Herkes her şeyi koyuyor eşinin de hoşuna giderse neden olmasın 😊 Benim de kızım olsaydı seçeneklerim arasında lilya vardı hoşuma giden isimlerde. Birazda ona benziyo hoşlaştım ☺️😁