Aylinaylinn ya Fatih bey çok iyi ama bayan da daha rahat olduğumu hissettim herşeyi soruyorum arıyorum yazıyorum Doğum zamanı da daha rahat olurum belki o pskoloji ile yoksa çok iyi doktor Sibel hanım da öyle o sebep den onada gözüm kapalıcgidiyorum normalde hiç böyle takıntılarım yoktur ama fazla şey soramıyorum çekiniyorum onu farkettimm