tanisbusra Simsimblog Kahramanmaraş da yaşıyorum muayene ücreti 100tl sezeryan doğum 2.500 normal doğum 700 TL demişti doktorumuz
GamzeCan Simsimblog ben cogu tahlilimi sağlık ocağında yaptırdım gittiğimde sonucları görmek istedi ve eksikleri ekleriz dedi 250 tl tuttu o tahlillerinn üstüne istediği tahliller🤦🏻♀️ Sonumuz hic iyi değil Allah yardımcımız olsun
Duygu_turan Simsimblog Benimde gittiğim hastanede idrar ve kana 1200 TL istediklerinde bırakmıştım hastaneyi 😂 Şuan devletten devam ediyorum aynı tahlilleri orda yapmıştım