Kızlar herkese merhaba. Bugün bulunduğum ilçedeki tek özel hastaneye muayne olmaya gittim. Hcg değerim en son baktığımda 1192 idi. Adet günüm geçti. Bu gebeliğimden önce düşük geçirdim. Doktora bunu belirttim. Doktor hanım keseyi tam anlamıyla göremedi ve bundan dolayı bendem tekrar bir hcg testi ve idrar testi istedi. Daha önce düşük yaptığım için guatrdan şüphelendi ve bunun içinde ayrı bi tahlil istedi. Doktor muayne ücreti 165 tl bu çok normal fakat tahlil vermeye indiğimde 444 tl ödemem çıktı şok geçirdim! Tahlil vermeden çıktım oradan. Halimize bin şükür ama bi tahlile 500 tl verme gibi bi lüksümüz yok yani. Benim öğrenmek istediğim hangi değerlerimi görmek istediğini öğrensem devlet hastanesinde bana bu testleri yaparlar mı?