Hilalbtr sahsen kendi acimdan memnunum ama doktorlardan memnun degilim biri bebegimin cigerlerine su kacirdi biri midemden bastirdigi icin kalbim sıkıştı durdu doktorlar tarafindan memnun olsaydim daha iyi olurdu ama sezeryan dogumdan cok cok memnunum yurumekte zorlanmadim sadistim canimin yanmasi hosuma gider doktorlar zorla yatirmasa ayildigim gibi kalkardim yataktan da oyle zorlanmadim her ihtiyacimi ksrsiladim eve geldim ertesi gün baktim ev dagilmis hemen bir temizlik yaptim bile bazilari var hic kalkamiyorlar oyle zorluk cekmedim