tugcecaliskann Hilalbtr Bende öyle derdim , hiç ağrım yok sancım yok kendimi çok iyi hissediyordum gelmicek bu diyordum 39+1in gecesi birden suyum bi geldi 3-4 saat sonra sancın başladı. Her şey birden olan bir şey kızlar sıkmayın canınızı 🤗
Hilalbtr Edizefeninannesi Bende şuan çok korkuyrm bir an önce doğsun istyrm tuhaf bir duygu içindeyim diyebilirim 🤗
Edizefeninannesi Hilalbtr bu kadar sabırsızlanıyoruz da acaba kucagımızda olunca basıl bi duygu olacak gerçekten çok ama çok farklı duygular içerisine girmekmiş anne olmak 🤗🤗
mugeaykut Necla06 Yok ya burcunu hiç dert etmiyorum da ilk hamileliğim sabırsız oluyor insan bi an önce doğsun koklayıp sarılaym istiyorum 😊👼
Necla06 mugeaykut ben daha cinsiyetini merak etmekteyim rabbim sağlıkla sıhhatle doğmayı buyumeyi nasip etsin bütün yavruları insallah 🙏🙏
Tosbik Kızlarrr Rabbim hepimizin yardimcisi olsun. Bütun hamilelere yardmci olsun.😔. Bnd çook korkuyorum 22+6 olduk. Daha simdiden düşünüyorum.. hepimiz saglikla alalim kucagimiza insallah 🤰