Ozlem2904 kilolu degil canım bebek 2 kilo 300 gram dedi gelişimi iyi dedi kilosuna bakma dedi doktor 37 deyince şok oldum halen inanamıyorum çünkü 35 diye biliyorum ben bebişi başka doktora da görünmüştüm o öyle demişti ne ara 37 olcak bakındıgım tarihler de yakın tarihler ayın beşinde bu sefer özele gidip baktırcam haftasına çünkü ben inanamıyorum halen dogurucagıma 37 olduğuna 😂😂 şaka gibi geliyor