Crn_32 mutlaka sorucam, ama cok sukur bebegim cok hareketli. Burda yaziyolar ya hani bebegim b tarafa toparlaniyo falan ilk gebeligim oldugu icin toparlaniyo mu sanci kaynakli yoksa hareketleri m onlar anlayamiyorum ben. Bildiginiz karnimi esnetiuo karnim yasyamuk oluyo. 30.haftanin ortalarindan beri hafif adet olcakmis gb sancilarimda var bel agrimda ama bel agrim hamileligin basindan beri var. Vajinal kanalada ara ara cok aralikli olmamakla beraber bicak batiyomus gb sanci griuo mesela bu yarim saat icinde 3 4 defa oluyo sonra geciyo tabi. Burda yazilanlari okuyunca benzer seyleri yasayanlar rahim kisalmasindan bahsetmis erken dogum vs vs. O korkutuyo beni en cok. Bu sikayetlerimi hep soylucem pzartesi alabildigim en erken saate aldim randevumu bakalim