Lulikli Tubmavi ilk haftalarda ne tarafta olduğunu hatırlamıyorum açıkcası doktorum söylediyse de 🤷🏼♀️
Esay_50 Tubmavi Tubmavi benimki kasiklarimdaydi halbuki 16 haftlik sanki biraz daha ustte olmasi gerek degilmi
HeyMommy Busra2013 Yer değiştirmesi normal mi o zaman. Bugün doktor ultrasonda göremedi. Geçen hafta görmüştü. Olduğu yerden kaymış dedi vajinal muayene etti. Bi korkmadım değil 7+5deyiz ama kalp atılı herşeyi çok normal
Busra2013 HeyMommy 7 haftada yer degıstırımı bılmıyorum ama benıkıı 19 dan sonra hıssetıgım ıcın sahda solda oldugunu anlıom
leylo29 Tubmavi Benimki de sagda hep canim genelde hep sagdan hareketleri goruyom ogluşumun gerci soldanda hareketlerini hissediyom belli olmuyor yani🤣
blueberyy00 Tubmavi ilk haftalarda ultrasonda ne taraftaydi hatırlamıyorum ama kızım hep sağ tarafta daha hiç sol tarafimda gram hissetmedim hep sağ tarafımda bebişim