Tubmavi Bebeğin yerine göre cinsiyet tahmini yapıyorlar ya doğru diyen var mı ? Sol taraftaysa kız sağ tarafınızdaysa erkek diyorlar ben bugün ultrasondan çıktıktan sonra duydum çok da dikkat edememişim ama sanki soluma doğru bakıyordu doktor. Sizde durumlar ne ?
Mervesmsek22 Tubmavi canım benimde hep sağ tarftaydı erkekmiş hatta arkadaşım ilk zamanlar hangi tarafta diye sordu sağ taraf deyince hemen erkek kesin demişti erkek çıktı
Esay_50 Benimkinede sag taraftan bakti cok assagidaydi sanki kasiklarimdan bakti 16 haftalikken sizdede oyle olan varmi aceba bebek assagidami 😅
lunam 20.haftadan önce sol tarafta toplandığını hissediyordum, alakası var mı bilmiyorum ama kızımız olacak inşallah. Ama şu an her yerde 😁 bi bakıyorum soldan tekmeliyor, bi bakıyorum sağdan.
Eteby Tubmavi böyle bir soylenti var ilk haftalarda ne taraftaysa ona göre yorum yapılıyor b nim ilk cocuk soldayri annem kız dedi biz hemen isim koyduk ikinci sagdaudi onada hemen isim koyduk erkek şimdi üçüncü yolda buda solda cinsiyet ogrenmedik henüz 12. Haftadayiz inşallah kız dır 😁 sağlıklı olsun da yine de merak iste
Esay_50 Tubmavi Tubmavi benimki kasiklarimdaydi halbuki 16 haftlik sanki biraz daha ustte olmasi gerek degilmi
Lulikli Tubmavi ilk haftalarda ne tarafta olduğunu hatırlamıyorum açıkcası doktorum söylediyse de 🤷🏼♀️
HeyMommy Busra2013 Yer değiştirmesi normal mi o zaman. Bugün doktor ultrasonda göremedi. Geçen hafta görmüştü. Olduğu yerden kaymış dedi vajinal muayene etti. Bi korkmadım değil 7+5deyiz ama kalp atılı herşeyi çok normal