Aden3547 AngryBirds yaaa sağlıkla gelsin miniğin hayırlı olsun canım 😊 yazılarını okudum da aynı senin gibiyim şuan bu pazartesi transfer oldum içim kıpır kıpır bi heyecanlı meraklı anlatamam bana da dua et lütfen güzel sonuçlar alalım 🙏🤲
Damla58 AngryBirds yaa hadi gözünaydın canım allah hayrlı etsinn allahım kucagına almayı nasip etsin cok mutlu oldum💚
AngryBirds Sevgi09 Çok teşekkür ederim canım benim 🙏🏼 Allahım isteyen ve hakeden kimsenin çabalarını boş çıkarmasın. Hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı kucağımıza 😍
AngryBirds Aden3547 Çok teşekkür ederim 🙏🏼 Allah sana bana bu uğurda canını dişine takan maddi manevi zorlanan herkese yardım etsin. Hepimiz kucağımıza sağlıkla alalım yavrularımızı lütfen siz de bana haber edin birlikte sevinelim 🌸😍
AngryBirds Damla58 15 Kasım’da oldu benim de transferim, bugün 12. Gün testi 147 çıktı sanırım biraz düşük benim Pazartesi test tekrarlanacak
Damla58 AngryBirds korkma bsey olmaz öyle cok düşük olup yükselen benm ilk denememde düşktü bende ilkinde gttm telrar verdm yukselmstı ıcını ferah tut
AngryBirds Damla58 Valla ilk 82di Çarşamba günü ama erken yapmıştım 8. Günüydü, bugün doktorun verdiği test günüydü 147 çıktı. Bana artış çok az geldi doktor tekrarlanması gerekiyor dedi. Sizin ilk gebelik sonra ne oldu?
Damla58 AngryBirds bende kan pıhtılaşması varms bilmiyoduk doktor genetık test ıstedı yaptk orda ögrendı ilki düşük olmustu o yuzden
AngryBirds Damla58 Ben bilmiyorum çok fazla ilk tüp bebek, bugün erken mi sevindik acaba dedim. Çok az artmış Pazartesi ne olacak bakalım. Başka merkezde de mi versem diye düşünmüyor değilim
Damla58 AngryBirds içini ferah tut düşünme hayrlsı olcak ben inanıyorum bekle iki gün daha bak görceksn dedgm cıkcak oldu üzülme sen 😘😘😘
AngryBirds Damla58 Ben de sıkıntı yok, bugün sonuç çıkınca bi ufak üzülmedim desem yalan olur. Eşim de çok umutlandı o benden daha fazla istiyor inşallah bir sorun çıkmaz ne diyeyim 😏
Damla58 AngryBirds çıkmaz hayrlsı sürekli meryem suresnı dinle elini karnına koy ben teste gıdene kadar hergun actm dinledim elini karnına götür ovala dinlerken
Sedaerbil AngryBirds bnde tüp bebek yaptım 7 kere transferm yapıldı bnm ilk oglumdada sayı düşük cıkmıştı snrasında yavaş ilerledi ama suanda maşşalah 7 yaşında bol bol dua et
AngryBirds Damla58 Onu bende yaptım. Esma-ül-Hüsna falan da dinledim. Allah’ın dediği olur diyecek bişey yok